loading...
اسجان|بزرگترین سایت دانلود ایرانیان
اسجان بازدید : 132 نظرات (0)

این ورژن از نیمباز اندروید اولین نسخه رسمی نیمباز چت روم اندروید است که دیگر لازم نیست از نیمباز های جاوا و بی کیفیت استفاده کرد. نیمباز در این ورژن توجه ویژه ای به چت روم کرده است و ان را با ظاهری بسیار زیبا طراحی کرده است.

امکانات کلیدی نرم افزار:
  امکان دعوت کردن مخاطب ها به چت روم
  امکان ساخت چتروم و مدیریت آن(اصلاح شده در نسخه ۲.۲.۲)
  امکان چت با سایر کاربران عضو شده در نیمباز بصورت تکی و گروهی
  امکان چت با مخاطبانتان در شبکات اجتماعى
  داشتن یک آیکون در نوار Notifications و اطلاع یافتن از داشتن پیام جدید
  امکان ارسال فایل براى همه مخاطبان
  بهینه سازى شده و هزینه بسیار پایین
  قابلیت برقرارى تماس صوتى رایگان با همه مخاطبان
  تنظیمات زیاد براى نحوه نمایش ادد لیست
  قابلیت ورود به Google Talk,Yahoo Massanger و Live Massanger با حالت Invisible
  پشتیبانى کامل از سنسور شتابسنج و قابلیت چرخش ۹۰ درجه
  قابلیت دریافت پیام هنگام خارج بودن از برنامه
  قابلیت Auto Start
  دارای والپیپر زنده
  افزایش ورودی متن در صفحه چت به سه خط
  باز شدن یک کیبورد مجازی به طور پیش فرض در صفحه چت
  حل مشکلات مربوط به تماس گیری و کانکت شدن به برنامه

اسجان بازدید : 37 نظرات (0)
Microsoft .NET Framework یک فناوری نرم‌افزاری است که بر روی بسیاری از نسخه‌های سیستم عامل مایکروسافت ویندوز قابل اجراست و به سیستم عاملهای دیگر از جمله لینوکس و مکینتاش نیز وارد شده است. این چارچوب شامل مجموعه ای زبانهای برنامه نویسی است که سی شارپ و ویژوال بیسیک مهمترین آنها می باشند. مجموعه ای از کتابخانه های بسیار غنی جهت کمک به سهولت توسعه نرم افزار در این چارچوب قرار گرفته اند که در قالب بخشهای عمده ای همچون فناورهای ASP.NET و ADO.NET و بسیاری فن آوری های خاص دیگر ارائه می شوند که تعداد آنها در نسخه های اخیر همگام به خاص تر شدن اهداف مایکروسافت بیشتر شده است. بخش کامپایلر این چارجوب یک Just in Time Compiler است به این معنی که کد تمام زبانها به یک زبان میانی به نام اسمبلی ترجمه شده و توسط یک ماشین مجازی (Virtual Machine) بر اساس نیازها و مشخصات هر سیستم عامل و سخت افزار به اجرا در می آیند. کتابخانه‌های از پیش نوشته شده که در این چارچوب قرار دارند و در واقع پایه‌های اشیاء و کلاس‌های اصلی (Base Classes) این چارچوب را تشکیل می‌دهند بخش وسیعی از نیازهای برنامه نویسی را تحت پوشش قرار می‌دهند. از این جمله می‌توان به واسط های گرافیکی کاربر، دسترسی به پایگاه‌های داده، رمزنگاری، برنامه‌های تحت وب، الگوریتم های کار با اعداد و ارتباطات شبکه‌ای را نام برد. در ژوئن سال ۲۰۰۰، شرکت مایکروسافت ایجاد چهارچوب نرم افزاری دات‌نت، به همراه یک زبان برنامه نویسی جدید به نام سی شارپ را اعلام کرد. چارچوب دات‌نت یک مجموعهٔ وسیع از امکانات برنامه‌نویسی است. زبانهای سی‌شارپ (#C) و ویژوال بیسیک دات‌نت (وی‌بی دات‌نت) و ای‌اس‌پی دات‌نت (ASP.NET) همگی از چارچوب دات‌نت استفاده می‌کنند. برنامه‌های نوشته شده در این چهارچوب، ابتدا به زبان میانی مایکروسافت و متاداده (metadata) ترجمه شده و سپس توسط CLR اجرا می‌شوند. دات نت باعث شد که قدرت برنامه نویسی در زبانهای تحت این چارچوب یکسان شود و تفاوت فقط در نوع کد نویسی باقی بماند. چون ابزار و قدرت در دات نت از خواص دات نت است، نه زبان. تغییر عمده‌ای که در برنامه نویسی با دات نت نسبت به گذشته قابل رویت است نحوه اتصال به پایگاه داده است که علاوه بر روشهای قدیمی مانند DAO و ADO می‌توان از فناوری جدید ADO.NET استفاده کرد. در این روش نحوه اتصال، خواندن و نوشتن کاملا متفاوت است که این تفاوت تسهیل در برنامه نویسی و سرعت در تبادل اطلاعات را به ارمغان می آورد.
دات نت فریم ورک چیست؟
وقتی شما یک برنامه نصب میکنید علاوه بر فایل های اصلی برنامه که در ProgramFiles نصب میشود ، تعدادی هم فایل هستند که در شاخه ویندوز نصب میشوند . این فایل ها همان درایور های مورد نیاز ویندوز برای اجرای برنامه شما هستند که توسط برنامه نویس برنامه نوشته نمیشوند، بلکه آنها قبلا تعریف شده اند و برنامه نویس از قابلیت های آن در برنامه خود استفاده میکند . پس برای اینکه برنامه شما کارکند باید آن فایل ها به ویندوز شما اضافه شوند .
Framework مجموعه ای از فایل های مورد نیاز سیستم عامل (شامل فایل های DLL و رجیستری و واسطه های استاندارد ارتباط برنامه ها بایکدیگر) است که برای اجرای برنامه های نوشته شده تحت دات نت ضروری میباشد (توجه: برای اجرای برنامه های تحت جاوا نیز نیاز به نصب JAVA virtual machine دارید). چون دات نت میخواهد از فلسفه سادگی “keep it simple” پشتیبانی کند بهمین دلیل، اساس کار نصب برنامه ها copy-only installation میباشد . یعنی دیگر نیازی به پکیج کردن برنامه ها توسط برنامه نویس و نصب توسط کاربر نیست . بلکه تمامی فایل های کتابخانه ای مورد نیاز را فریم ورک تامین میکند و برنامه ها با روش فقط کپی در ویندوز کار میکنند. CLR چه کمکی به برنامه نویسان میکند ؟ برنامه نویسان زبان VB دیگر محدود به محیط سیستمی ویندوز نیستند و میتوانند مانند برنامه سازان زبان C/C++ برنامه خود را روی سیستم های دیگری که فریم ورک دارند نیز ببینند . و همچنین بخاطر قابلیت های چند زبانه بودن محیط دات نت برنامه نویسان C و VB براحتی کد های نوشته شده توسط دیگری را درک میکنند. شايد شما براي نصب نرم افزاري به اين مشكل برخورد كرده باشيد كه Microsoft .NET Framework بر روي سيستم شما نصب نيست و شما نمي توانيد از اين برنامه استفاده كنيد . امكانات اضافه شده به اين برنامه پشتيباني از building WCF services including AJAX, JSON, REST, POX, RSS, ATOM and several new WS-* standards
اسجان بازدید : 18 نظرات (0)

دیگر لازم نیست که دنبال Jimm های مختلف بگردید!!!! jimm را با سلیقه خود بسازید و بدون مشکلات موجود در نسخه های دست کاری شده از آن استفاده کنید!!! با استفاده از لینک موجود در ادامه مطلب شما می توانید jimm خود را با آیکون ها، شکلک ها، تنظیمات، آهنگ ها و... به صورت دلخواه و بدون مشکل نرم افزاری بسازید.

اسجان بازدید : 26 نظرات (0)

با BombusMod Dc قادر خواهید بود علاوه بر امکانات اصلی BombusMod، افراد ادلیست خود را DC کنید. حملات DC توسط دو گزینه اضافه شده در منوی Action به نام های Vcard Dc و Dc Symbian Users انجام می شود. این نرم افزار جاوا می تواند تمامی کاربران جاوای نیمباز ادلیست شما را DC کند. لازم بذکر است اگر شما با کدهای XML آشنا باشید می توانید این نرم افزار را به یک DC کننده قدرتمند و بی نظیر تبدیل کنید.

اسجان بازدید : 39 نظرات (0)
یکی از محبوب ترین و بهترین مسنجرهای گوشی های موبایل است که برای همه ی مدل های تلفن همراه منتشر شده است و کسی نیست که آن را نشناسد.این مسنجر به دلیل داشتن رابط کاربری آسان و امکانات خود توانسته است طرفداران زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود سوق دهد.

با این مسنجر فوق العاده می توانید در کمتر از ۱ دقیقه برای خود یک حساب باز کنید و با آیدی و پسورد خود وارد محیط آن شوید و با کاربران سراسر دنیا به چت بپردازید. به صورت کلی برخی از امکانات نیمباز را در زیر نام می بریم :

- محیطی کاملا فارسی (با امکان تغییر زبان نرم افزار)
- چت با کاربران سراسر دنیا
- داشتن اتاق های گفتگواز سراسر دنیا
- ایجاد اتاق گفتگو به صورت خصوصی و عمومی (رایگان)
- متصل کردن حساب ایمیل یاهوی خود و همچنین حساب فیسبوک و توییتر و گوگل تالک خود به آیدی نیمباز
- برقراری چت با ادلیست خود به صورت صوتی
- ارسال عکس ، فایل ، فیلم برای دوستان خود
- قرار دادن وضعیت خود برروی آفلاین ، آنلاین ، بیرون و مشغول
- و … .

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 146
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 599
  • بازدید کلی : 15,342