loading...
اسجان|بزرگترین سایت دانلود ایرانیان
اسجان بازدید : 18 نظرات (0)

دیگر لازم نیست که دنبال BombusMod های مختلف بگردید!!!! BombusMod را با سلیقه خود بسازید و بدون مشکلات موجود در نسخه های دست کاری شده از آن استفاده کنید!!! با استفاده از لینک موجود در ادامه مطلب شما می توانید BombusMod خود را با آیکون ها، شکلک ها، تنظیمات، آهنگ ها و... به صورت دلخواه و بدون مشکل نرم افزاری بسازید.

اسجان بازدید : 23 نظرات (0)
 
یک برنامه پیام رسانی فوری برای همه سیستم عامل های که متصل به شبکه آزاد، XMPP باز است.


ویژگی های منحصر به فرد:
پشتیبانی از انتخاب وضعیت و تنظیم مشخصات

صدای ثابت خواستار اشکالات سازگاری با Pidgin
امکان استفاده از groupchat
تماس صوتی
پنجره اطلاعات کاربری، برای نشان دادن زمینه های بیشتر و نمایش عکس
تغییر پسورد ایدی بدون دیسکانکت شدن
ذخیره طولانی سابقه چت
دعوت کردن اد لیست به روم
کلید های میانبر psi

کلیدهای Ctrl
+ Enter برای ارسال پیام ارسال پیام
کلیدهای Ctrl + M برای اضافه کردن کاراکتر خط جدید
کلیدهای Ctrl + H برای نمایش تاریخچه پیام محاوره ای
alt + s برای ارسال پیام ارسال پیام
کلیدهای Ctrl + U برای روشن شدن بافر ویرایش
کلیدهای Ctrl + PgUp / PgDn به حرکت نمای چت




بهترین نرم افزار چت با تمام آیدی ها - Pidgin دانلود با لینک مستقیم از سرور قدرتمند سایت 22.30 MB
بهترین نرم افزار چت با تمام آیدی ها - Pidgin رمز فایل: www.wildbuzz.ir
بهترین نرم افزار چت با تمام آیدی ها - Pidgin منبع: سایت wWw.WildBuzz.iR

اسجان بازدید : 20 نظرات (0)

استفاده از نرم افزار هاي instant messaging ( پيام رسان فوري)‌ به شكل چشمگيري محبوبيت دارند . يكي از بهترين و قديمي ترين روش ها براي چت كردن و صحبت با دوستان و يا همكاران ، استفاده از چنين برنامه هايي است . از جمله نرم افزار معروف در اين زمينه ياهو مسنجر است . ياهو مسنجر نرم افزاري عالي براي چت با آيدي هاي ياهو است و امكانات فراواني را در اختيار كاربر قرار مي دهد اما اگر بخواهيد با كساني كه آيدي هاي ديگري غير از ياهو دارند ( مانند جيميل , AOL Instant Messenger, ICQ, MSN Messenger ) چت كنيد ، ياهو مسنجر چنين قابليتي ندارد . براي اين كار به نرم افزاري جايگزين نياز پيدا مي كنيم . نرم افزار هاي فراواني در اين زمينه وجود دارند . يكي از بهترين نرم افزار هاي پيام رسان دنيا ، Pidgin مي باشد . با  Pidgin هم مي توانيد با تمام افراد كه آيدي هاي مختلف دارند ، به راحتي چت كنيد و هم اين كه آيدي هاي مختلف خودتان در ياهو ، AOL ، جي ميل و ... را همزمان آنلاين داشته باشيد . حتي مي توانيد چندين آيدي از يك پروتوكول را همزمان آنلاين داشته باشيد كه براي كساني كه مثلا چند آيدي ياهو فعال دارند و كاربرد هاي هركدام جدا هستند ، بسيار لازم است . استفاده از Pidgin آسان است و به راحتي با محيط آن آشنا خواهيد شد . با اين نرم افزار تمام ليست كساني كه در تمام آيدي هاتان داريد را در يكجا خواهيد داشت و مي توانيد با هر كدام نياز بود ، به آساني چت كنيد . pidgin نرم افزاري رايگان است و نيازي به هيچ كرك / سريال براي نصب و استفاده از آن نيست .نرم افزار هاي ديگر در اين زمينه يك مشكل بزرگ دارند و آن اين است كه بايد كاربر يك اكانت مخصوص همان نرم افزار بسازد و بعد از نرم افزار استفاده كند اما در Pidgin اين مشكل نيست و براي استفاده از نرم افزار نبايد اكانت مخصوص بسازيد ، فقط به راحتي كافيست آيدي هاي مختلف تان را به Pidgin معرفي كنيد . نكته ديگر در مورد Pidgin متن باز بودن آن است . حتما شما هم موافقيد كه به طور كلي استفاده از نرم افزار Open Source (متن باز) لذت خاصي دارد . Pidgin نرم افزار متن باز عالي براي چت كردن است كه اگر قبلا با آن كار نكرده ايد ، پيشنهاد مي كنم حتما آن را تجربه كنيد .

اسجان بازدید : 32 نظرات (0)

پاندیون یک پیام رسان با پشتیبانی از پروتکل های مختلف برای سیستم عامل ویندوز است. این برنامه هنگام فعالیت از حافظه بسیار کمی استفاده می کند و فوق العاده سریع است. این برنامه دارای افزونه های بسیاری است که با اضافه کردن امکانات بیشتر به این نرم افزار آن را قدرتمند تر می سازد. در نسخه های ارائه شده پاندیون تنها امکانات پایه گنجانده می شوند و شما می توانید بسیاری از پلاگین های آن را برای نیازهای مختلف استفاده کنید. این برنامه قابلیت استفاده برای XMPP، شبکه های پرحرف و ... را دارد.

اسجان بازدید : 35 نظرات (0)
تالکونات، برنامه ای جهت بحث و گفتگو، همراه با محیطی جالب و شکلک های زیبا که امکان برقراری تماس رایگان با فعال کردن VoIP را دارا می باشد که با بسیاری از سیستم عامل های موبایل و رایانه، سازگاری کامل دارد.
همچنین می توانید، از اکانت های خودتان در سرویس های MSN, Yahoo, Google Talk, ICQ, Gizmo و غیره هم در این نرم افزار استفاده کنید.
سیستم های پشتیبانی کننده موبایل:
سیمبیان سری 60، ویندوز موبایل ورژن 5 و 6، جاوا، گوگل آندروید. وغیره
برنامه های پشتیبانی کننده رایانه:
talkonaut , Gajim, QIP, Miranda, Tkabber, Exodus, JAJC, Psi+ & any more

امکانات کلیدی نرم افزار:
حتما با این نرم افزار پر طرفدار آشنایی دارید،اما کمی بیشتر در مورد این نرم افزار توضیح میدهیم و بعد قابلیت های این نرم افزار را به طور مختصر معرفی می کنیم.
 * ورود به چت روم ها همراه با جستجو
 * چت کردن صوتی  و تصويري
 * امکانات بینظیر برای روم ها بخصوص برای مدیران روم
 * دارای ترفندهای جالب برای نوشتن متون
 * ساپورت Jabber, Google Talk, ICQ, MSN, AIM & Yahoo
 * پشتیبانی از کامل از تمام سیستم عامل ها
 * ایجاد روم های کنفرانس ساپورت فارسی
 * شکلک های بسیار زیاد با تمام سلیقه ها
 * همراه با پیش شماره های ایرانی و آی پی های ایران

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 190
  • بازدید سال : 652
  • بازدید کلی : 15,395